Virtuálne nitky spájajú svet. Tentokrát sme za ne potiahli my trošku iným spôsobom. Tak, aby sme pomohli spojiť potenciálnych kandidátov s Ahoy Career čo najrýchlejšie a najefektívnejšie.
Klient a zadanie
Ahoy Career, náborová agentúra pôsobiaca vo viacerých európskych krajinách (CZ,SK,PL,RU,HU), nás oslovila s jasným cieľom: vytvoriť aplikáciu, ktorá by nahradila manuálny proces zberu kandidátov z formulárov Facebook Lead a ich zaznamenávanie do tabuliek Excel.
Nová výzva? Bez váhania sme kývli.
Najskôr sme sa podelili o našu víziu a zaujímali sa, ako ju vníma agentúra. Následne sme s klientom uskutočnili štyri workshopy, na ktorých sme dôkladne analyzovali jeho existujúce procesy a metódy zberu leadov. Výsledkom bolo sofistikované riešenie postavené na Microsoft SharePoint, ktoré umožňuje klientovi vytvárať kampane na generovanie leadov na Facebooku. Po spustení týchto kampaní sa zozbierané leady automaticky presúvajú priamo z Facebooku do aplikácie AhoyLead, kde prebieha rad automatizačných procesov.
Výzvy v procese
Ručné prepisovanie leadov z Facebooku do Excelu je nielen náročné na čas (i nervy), ale tiež spôsobuje väčší výskyt chýb pre zápise. Preto bolo dôležité navrhnúť aplikáciu tak, aby dokázala vyselektovať tých správnych kandidátov, kontaktovať ich a ostatných premiestniť do priečinku „možno inokedy“. Druhá výzva spočívala v integrácii údajov o leadoch s internými procesmi klienta. Avšak okrem toho, že sú analýzy našou chuťovkou (naozaj), tak sú aj veľmi užitočným nástrojom, vďaka ktorému sa nám podarilo navrhnúť optimálne riešenie na mieru a úspešne ho implementovať v júni 2023.
Kľúčové vlastnosti
Jednoduchá a hlavne bezstresová integrácia údajov
Leady získané z Facebooku sa automaticky synchronizujú so SharePoint aplikáciou, čím sa eliminuje potreba zdĺhavého manuálneho prepisovania (Ruku hore, kto má rád piplačky v Exceli? Nikto?)
Automatizácia nad zlato
AhoyLeads obsahuje šikovné automatizačné funkcie, ktoré spúšťajú akcie na základe odpovedí potenciálnych kandidátov na otázky vo formulári, čím sa im napríklad môžu posielať automatické maily či SMS.
Keď menej (stráveného času vypisovaním) znamená viac (spracovaných leadov)
Vďaka aplikácii sa zefektívnil proces správy leadov, čím zabezpečuje, aby boli efektívne kategorizované a aby sa na ne reagovalo na základe ich preferencií a odpovedí.
Feedback od klienta
Čo nám môže poskytnúť to najautentickejšie zhodnotenie aplikácie? Pohľad očami klienta. Preto sme sa spýtali Ahoy Career niekoľko otázok, ktoré nám (i vám) pomôžu utvoriť si obraz o výsledkoch aplikácie a jej praktickosti.
Všimli ste si nejaké výhody oproti Excelu?
,,Čo sa týka hlavných výhod, tak je to asi response rate kampaní. V júni naprieč všetkými projektmi bol response rate necelých 24%. A teraz keď sme pozerali jún (po implementácii appky), tak už to skočilo cez 30% s výkyvmi závisiac od veľkosti projektu. Pri niektorých projektoch máme response rate až okolo 50%. Taktiež menej času na tom trávia tie finálne osoby, ktoré majú vykonávať call. Jednak robia iba jednu činnosť, no je to pre nich tiež prehľadné, rýchle, čiže v rámci takého ľudského kapitálu by sme povedali, že úspora času je hneď viditeľná. Je ohromná aj z toho hľadiska, že nemusia vyklikávať rad za radom maily a sms. A máme takú istotu, že ak príde väčší klient, dokážeme zobrať takýto kontrakt a vybaviť viac pozícií naraz bez toho, aby sme museli naháňať väčšie množstvo ľudí, pretože to aplikácia spraví za nich.”
Čo je pre vás top funkcia aplikácie?
Skvelý je search bar úplne navrchu v SharePointe, lebo ráno, keď otvorím info Ahoy Career, je tam niekoľko CV a nemusím hľadať, ku ktorej kampani každé patrí. V aplikácii sú hneď prehľadne zobrazené v timeline. Tiež je výborná jej intuitívna forma, ľahko sa v appke orientuje bez nutnosti nejakého manuálu.
30% +
response rate
59
kampaní
4 600
kandidátov
5
mesiacov
Tech stack
Microsoft SharePoint, Skybow Studio, Facebook Graph API, Automatizačné skripty pre e-mailovú a SMS komunikáciu
Táto prípadová štúdia bola dokončená v júli 2023.